Ärtor och majs

Hej!

Då var snart denna dag över. Håller ni inte med om att dagarna och veckorna går snabbt???

Dagens meny:

Frukost: Rågbröd med leverpastej och gurka.
Lunch: Grönsakssoppa
Middag: Köttfärsås och sallad
Kvällsmål: Yoghurt med hallon.



Har varit JÄTTE sugen på godis idag :( Dagens motion blev fram och tillbaks till stan.
Isabell fick pillra lite med ärtor och majs :)


Sötnosen ♥

Mensen började idag så jag har ont i magen och känner mej svullen och öm. Får se vad vågen visar imorgon.

Svärmor kom förbi i morse. Hon frågade om vi skulle med till stan och visst ville vi det. Köpte en fin postlåda till Isabell. Ska ta foto imorgon och visa er. Fint blev det. 

Vi gick till Kappahl. Dom hade VIP dag så det var 30% rabatt till stamkunder. Köpte en t-shirt bara. Vill inte handla så mycket kläder nu när jag ska ner i vikt. Jag blev glatt överskad när vi fick en påse med också. I den påsen låg en ELLE tidning och lite gratisprover. ME LIKE! 



Jag vet inte hur det är med er, men jag älskar gratisprover och kuponger :)

Skogaholm har en kampanj nu. Köper du 10 skogaholmslimpor och skickar in steckkoden så få du hem en Disney film. Detta har jag ju såklart gjort :D Får se om det finns några filmer kvar. 

Tycker även du att Gratis är gott så ska du kicka i din matbutik så hittar du kuponger från företaget Procordia. Köper du 10 varor från deras märken och skickar in kvitton så får du en biobiljett! Köper du 20 varor får du 2 biljetter! Produkterna ska vara från följande märken:

• Risifrutti    
• Felix
• BOB
• Ekströms
• Önos
• Grandiosa
• FUN- light
• PASTELLA
•Den gamle fabrik

Dom har 5000 biljetter så vill ni ha biljetter ska ni skynda er!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0