Första dagen avklarad :)

Hejsan!

Jag har haft en toppendag idag :)

Tänkte börja med några bilder på finaste prinsessan ♥


Dagens meny:


Frukost: Havregrynsgröt med lite mjölk, knäckebröd med leverpastej

Lunch: Fullkornsmakaroner, 5 köttbullar och massa grönsaker.

Middag: Fisk, kokta morötter och massa grönsaker.

Kvällsmål: Lättyoghurt och hallon.

Sen har jag druckit te och kaffe mellan. Känner att jag saknade en fruktpaus där mellan lunch och middag. Ska handla frukt imorgon + minimjölk.

Vi har träffat massa roliga människor idag! Först Isabells gudmor Niina på förmiddagen. Hon kom förbi på en kopp te. Sen var vi ute på långpromenad med Amanda och hennes hundar. Och på kvällen kom Daniel Isabells gudfar och hälsade på. Inte konstigt att Isabell var trött redan vid 18. tiden.

Letade fram mina gamla Viktväktarpapper. Tänkte kolla lite vad jag ska köpa hem mm. Där står att jag vägt 86kg när jag började på VV 2005! Hjälp vad mycket! Jag kan inte minnas när jag vägt 69kg sist. Så dit vill jag :) NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!  

Känner mej lite nervös inför torsdagen. För inatt blir nämligen nästsista natten jag ammar. Nu har jag inte ammat på dagen på några dagar. Isabell verkar inte sakna det. Hon somnar så fint när jag vaggar henne lite i famnen och lägger ner henne i hennes säng.


Men frågan är hur hon kommer reagera när hon inte får bröstet på natten när hon vaknar... :(
Nää, ska tänka possitivt! Detta är bäst för alla. Hon kommer börja sova mycket bättre och så även vi. Hoppas!

Påtal om sova ska jag hoppa i sängen nu.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

gud vad fina bilder på sötisen du tagit ... har du köpt ny kamera....kanonbilder...på torsdag är det dags för vägning...hur nu det går hade lite frossa igår...brukar inte äta på kvällen men det blev lätt glass och fruktmix, ingen fara men försöker hålla detta borta lätt att trilla dit med kvällsfika...ha det gott och kämpa på jag har gått ner från 73 till 64 sen 1 oktober. så jag är nöjd

2010-03-10 @ 05:41:45
URL: http://annicalundgren.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0