Babysim

Hej!

Imorse när vi vaknade efter en natt med mycket sömn!! så sken solen :) Då kan man ju bara le. Tänk att solen kan få en på så bra humör. 

Isabell sover mycket bättre nuförtiden. Jag ammar på dagarn, men på kvällen få hon bara gröt och sen sova. Hon har inte gråtit en ända natt förutom då första natten. Nu piper/gnäller hon lite, men när jag ger nappen somnar hon om. Det sker ca 4 ggr per natt. Alltså MYCKET bättre än då när jag ammade på natten! Känns jätte bra. 
Världens finaste flicka ♥





Prinsessan blir så glad när hon ser kameran :)

Så gick vi till babysimmet. Isabell älskar att bada. Ska bli kul att se fotona vi tog när hon dök förra fredagen. Men efter denna kurs (kurs 2) tar vi en paus. Ska försöka komma iväg med henne, men orkar inte passa söndagarna. Man känner sej lite låst. 
Så gick vi hem igen i solskenet. Bara uppförsbackar så jag var svettig när jag kom hem. 

Dagens mat:

Frukost: Rågbröd med skinka+paprika och en med leverpastej och gurka. Och en jätte god Juice jag köpte i Järna. 


(Lite dyrare, men mycket godare! Kravmärkt och biodynamiskt odlat.
Ca: 24kr för 2 dl.)

Lunch: Risgrynsgröt, kanel och minimjölk.
Mellanmål: Smörgåsar och mjölk, äpple och lite choklad.



Middag: Falukorv och makaroner... 

Har lite dåligt samvete när jag ätit lite onyttigt idag. På söndagar borde jag ha kunnat planerat min mat lite bättre, men imorgon skärper jag mej igen! 

Nu ska jag gör matsedel igen... 



Kram kram

  


Kommentarer
Postat av: Malin

det går kanon ska du se! köp istället riktigt mörk choklad.. det är svårare att äta mycket av och det finns i små frp!:))

kraams

2010-03-14 @ 23:00:53
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0