Sjukstuga

Hej! Nu har jag och Micke också blivit sjuka. Vi har feber och så är vi jätte förkylda. Imorse när barnen vakna vid 6 så låg jag i sängen med hemsk feberfrossa och tänkte på den gamla goda tiden då man bara behövde ta hand om sej själv ;) Drog ett djupt andetag och kravla mej till medicinskåpet för att hämta lite Panodil. Kl. 10.30 hade jag luckats lura alla barnen (Dom känns väldigt många) i säng och så vakna vi 10.30.
Tycker det är så tråkigt att vi missar så mycket kul nu. I måndags skulle vi åkt till Åsa och barnen och lunchat och lekt. I tisdags skulle vi träffat Sunniva och barnen. I torsdags var det Amandas kalas. Imorgon skulle hela familjen åkt till kyrkis i v-härad på julgransplundring. Och till söndag har Micke bokat biobiljetter till honom och Isabell för att se "Alvin och gänget 3" Vi får hoppas dom kommer i väg på det.
Hör jag en dammsugare!?!?!? Han är ju inte normal HAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Malin

usch era stackare! kryyyya på er nu!

2012-01-13 @ 11:52:16
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0