Duktiga flickor

Hejsan!

Ville bara kika in och säga att vad vore livet utan vänner?!?!?! En kram till er alla ♥

Har haft en jätte trevlig dag med Jonna och flickorna på stan.
När vi satt och åt lunch kom ett äldre par fram. Damen sa att hon tycker mina barn är så söta och duktiga som beter sej så snällt och uppfostrat. Tack sa jag förvånat! Så sa hon att hon sällan ser barn som är så lugna och snälla så lång tid. Då hade vi hunnit sitta en längre stund. (Mina barn var hungriga och så inne i sin mat att dom inte hade tid att busa ;)
Jag blev så glad. Och jag kan ju bara hålla med henne: Dom är jätte gulliga och snälla ♥

Isabell vill alltid hjälpa mamma med disken...





Ps. Den nya Aladdin asken verkade vara en hit ;) D.s.


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Hahaha mina barn gick inte att ha i ett fik överhuvudtaget de hade busat ihjäl alla...hahah men de hade ju en orsak, så kul när man fick onda ögat av nån som vart irriterad - då sa jag bara "de har ADHD så bläng bäst ni vill...fråga om jag bryr mig" ...sen forsatte vi fika. Sen vågade de inte titta igen, de som blände fick onda ögat av alla andra istället för att de dissat våra barn... och oftast satt de inte kvar så länge efter det heller de skämdes väl kanske ...who cares

2011-10-13 @ 12:46:27
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0