Gröt är gott!

Gokväll!

Idag har vi varit på banken och i Södertälje. Var så kul att träffa Ida och Anton igen. Var alldeles för länge sedan!

Då Stell har varit gnällig och velat äta mesta dels tiden idag så gav jag henne gröt ikväll. GISSA om hon gillade det!!! Minns att Isabell inte alls var så förtjust i början, men Stella blev arg när jag tog bort skeden från hennes mun för att fylla på. Heheheh! Hon är så söt hjärtat mitt ♥ Imorgon ska jag göra lite mera. Idag var ju bara testomgång så jag gjorde bara typ 5 matskedar. Hon åt allt!





Inte nog med att hon fick smaka gröt så fick hon vatten också.
Hon var skeptisk mot flaskan några sekunder, men sen gick det toppen :)





Imorgon ska jag köpa nya nappar till flaskorna. Och så ska jag köpa mjölkfri välling.
Och på morgonen ska vi till BVC för att kontrollväga. Hoppas hon gått upp, men tror inte det :(

Undertiden jag gav Stella gröt glömde jag kolla till Isabell som även hon åt...eller borde ätit gröt...



Isabell kollar ner på gröten och säger: "Ojojojoj....!"



Här är kläderna vi köpte i helgen till flickorna.

Åhlens: (Isabells)

Så himla fina Pippi kläder. Tycker ni inte baddräckte är söt? -20% för Åhlens Barn medlemmar!



Kappahl: (Isabells klänning till höger, allt annat Stellas)



H&M (Stellas till vänster och Isabells till höger)



Lindex (Isabells)



Lindex (Stellas)



Nu ska jag betala räkningar och sova.
Snart kommer Micke hem från eftermiddagskiftet ♥

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe oj det var inte lite kläder ni köpt heller!!!! :)))) tur att din svärmor är generös också! hon får gärna dela med sig till oss HAHA :P

kraam

2011-05-24 @ 08:28:07
URL: http://eliasoelvin.blogg.se/
Postat av: Ammi

Jag köpte precis en likadan HM-kofta åt Jessica som du skaffat åt Stella :)

2011-05-24 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0