Mår så himla illa

Hej!

Har haft 2 trevliga dagar i Södertälje med massa trevliga människor och shopping :) Igår var jag och flickorna på stan med svärmor. Vi handlade helt nya sommargarderober till flickorna. MASSA fina klänningar och leggings. Kan visa er imorgon. Köpte några tröjor, strumpor och lite smått till mej själv också.

Linne från Kappahl 149:- (Är inte helt säker på priset)



På kvällen var vi och grillade hos Basse och Frida. Isabell fick smaka sin första godis!
Gissa on hon log mot Basse efter det :))
Micke blev kvar över natten och festade loss med sina vänner. Vi hämta honom imorse och tog en sväng till stan.

Stella fick sitta i sin nya stol idag. Hon var lite fundersam...





Imorgon ska hon få smaka på mjölkfria gröten jag köpte idag.

Brevid Stella satt en mindre lugn storasyster





Hon skulle kunna leva på vattenmelon :)
La lite saft från vattenmelonen på en sked. Stella tyckte det var jätte gott :)

Idag har Micke målat hela förrådet utanför och väggen på baksida. Blev himla fint! 
Imorgon kommer Kent och hjälper Micke att bli klar med Stellas rum. Det är ännu några lister och små fix som ska göras.

Köpte två lyktor från Blommigarutan oxå..





Blir mysigt när man tänder ljusen i dom.

Nu måste jag duscha. Skulle bara vilja lägga mej... Ögonen svider och jag mår lite illa...
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0