Stolar och ramar

Hejsan!

Äntligen börjar vi se ljus i tunneln! Micke och Isabell mår bättre. Stella har feber och bajsar neongrönt! , men hon äter bra och skrattar och ler ♥
Hennes kinder är så fina nu! Ser spår från dom gamla utslagen, men inga nya :))

Efter att vi varit ute en sväng tog jag och putsade Isabells stokke stol. Usch så snuskigt det blir om man inte kommer ihåg att putsa den då och då. Vid löning ska vi köpa en stokke till Stella också. Hon är ju 5 månader nästa måndag och hon sitter i sin bilstol på bordet förtillfället när vi andra äter hehehe!
När jag höll på så putsade jag våra stolar också! Det var inte igår...



Böt dom små runda tassarna (?) på stolarna också.





Till middagen gjorde jag tonfisksallad. STOR tonfisksallad som kommer räcka några dagar.
Tonfisksallad är nog en favoriträtt, men saknade tomat och ägghalvor...

Sallad, rödlök, majs, morot, gurka, gulpaprika, tonfisk, champinjon.
Tog det jag hittade i skåpen ;)
Dressingen är från Knorr. Franskt dressing.



Hade visst glömt visa er en fin ram jag köpte förra veckan på Trosa möbler.
Tänkte jag skulle rama in flickornas foton som togs förra veckan på öppna förskolan.  





Sia 99:-


Kommentarer
Postat av: Marja

älskar ramar- me want!!

2011-05-13 @ 05:26:56
Postat av: niina

salladen så bara fööör god ut!!

2011-05-13 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0