Tree

Gokväll!

Nu när vi fått färdigt garderoberna i sovrummet saknas bara ny säng. Sen skulle jag vilja ha nån klädhängare eller kroksystem av någe slag... Så trött på kläderna som flyttas runt i sovrummet. Dom där kläderna som är för rena för att läggas i tvättkorgen och för smutsiga för att vikas in i klädskåpet igen...

När jag var gravid med Stella satt jag många timmar på Karolinska sjukhusets specialmödravård. Jag hann bekanta mej med alla sköterskor, han se alla spackelskarvar i väggarna och inredningen kunde jag utantill... Speciellt en sak minns jag. En sak jag så gärna skulle vilja ha i mitt sovrum...

Tadaaaaaa!!!





Denna rockhängare kommer från Swedes. Den finns både på fot eller som man fäster på väggen. Den skulle passa sååååååå fint i mitt sovrum! Skulle vilja ha en vit som man fäster på väggen.

Visst är den underbar!!!???

Priset var ALLDELES för dyrt så det är bara att drömma vidare ;)
Eller hålla ögonen öppna på blocket...


Kommentarer
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Loke

Eller göra en själv ;)

Kika på www.styleroom.se om du inte gjort det innan! Har sett flera som fixat egna "kläd-träd". Men då ska man ju ha ork och möjlighet till det också :)

Men håller med, Underbara är dom!

2011-05-05 @ 22:39:24
URL: http://www.hedbloms.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0