Scaniamilen 2011

God natt!

Klockan är mitt i natten och jag bloggar! Förstår ni då varför jag bloggar så sällan. Har inte tid just nu...

Igår var vi en sväng till Ikea och köpte vardagsrumsbord. Tvbänken och vitrinet är i serien Liatorp. Hade velat ha soffbordet i samma serie, men den hade glasskiva uppe på bordet. Det är livsfarligt med en liten apa i familjen :))
Så det blev Hemnes soffbord.

Tog foto så att ni ser alla tre möblerna...



Idag var jag och flickorna och träffa Pernilla, Alicia och Agaton. Lek och stoj hela dagen för flickorna.
Shoppade lite på polarn idag när vi ändå var i Södertälje.

Till Stella...
 


Och till Isabell...



Sen har vi varit och gått Scaniamilen idag. Vår familj och 3800 pers till. Alltid lika kul!
Träffade lite arbetskompisar och andra bekanta.

Nu måste jag sova som ni kanske förstår. hahaha!


Kommentarer
Postat av: Kati

Jätte fint vitrin skåp, tyvärr kunde man int se på ikeas sida hurudanna dom e, kan du ta ett foto? vi har samma tv-bord så vitrinskåp står nu på listan att skaff till nya hemmet :-)

2011-05-27 @ 14:34:21
URL: http://mammakati.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0