Överkast

Jo visst var det magsjuka. Hon spyr såfort hon druckit något. Utan att hosta. Jag märker när hon ska spy då hon börjar gnälla och skruva på sej. Hinner oftast ta fram en skål hon får spy i. Efter att hon spytt verkar hon må helt ok. Hon sjunger och kollar på tv. 
Hon har lite feber också. 
Även Stella har spytt två gånger efter mat...

När båda barnen somnat klickade jag hem ett överkast :) Har inte haft överkast sen jag bodde hos mamma. Verkligen på tiden alltså. Passade på när jag fick en rabattkod på -50% till mobilen.

Denna blev det...

  Zooma

Jätte fin ♥ Har en beige och en vit sida.

Kosta endast 274,90:- med rabatt och frakt!
Hitta den på Jotex.se

Nu ska jag hänga upp tvätt (Har tvättat två maskiner idag redan! Sängkläder och Isabells kläder) och sen lägga mej och vila innan flickorna vacknar igen...


Kommentarer
Postat av: Malin

ge vätskeersättning i första hand... börja med 1tsk var 5.e min.. klarar hon det så kan du utöka... (dvs utan att kräkas i någon timma med vätskeers var 5e min)...



Här verkar det inte ha varit magsjuka, utan helt enkelt "saltförgiftning".. usch va hemsk jag känner mig!!! :'(



Han kräktes ju ENBART middagsmaten från igår... 4 ggr totalt... o allt han ätit sedan sista kräkan har fått stanna kvar...... (han ville inte äta något igår kväll,förrutom välling men det vågade jag inte ge)....



Så det känns skönt! Jag blir så hysterisk o får panik bara!:(( Hemskt är det!



Kollade grilloljan och den innehåller HELA 8 jävla procent salt!!! Ska nog slänga den!! Usch!!!! :(((((

(det är ju Santa Marias vanliga BBQ Oil.... en flaska med blått på)..... :(



kraaam o hoppas det vänder fort för er!

2011-05-06 @ 18:02:30
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0