Made in Finland

Några godingar jag tänker införskaffa i sommar...

Vet inte varför jag inte redan har en sådan underbar vas!?!?!?!

Alvar Aalto Vas Klar 120 mm

Hackman skärbrädor. En stor och en liten.

Hackman - Match - Skärbräda i Bambu - Liten

Hackman - Match - Skärbräda i Bambu - Stor





Vi har av dom små Kartionglasen, men vill även ha dessa som är 40cl.
Så kan jag sedan kasta bort dom fula slitna ikeaglasen.
 


Det är väl ingen som missat att jag ÄLSKAR finsk design ;)
Iittala, Hackman, Marimekko, Pentik.... ♥

Nu ska jag och flickorna klä på oss och ta oss en sväng till svärmor.
Ikväll är det hockey som gäller!!! VM final mellan Sverige - Finland. Vet inte om jag vågar kolla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0