Stella amalia har döpts

Hejsan!

Nu var det länge sedan jag skrev, men har haft fullt upp minst sagt!

I fredags morse kom Sussi, Ann-mari och Kiara. Eftter ett tag kom mamma, Jarmo och Ronja. Vi fikade lite och tog bilen till Trosa där vi kollade lite i affärer och drack kaffe i solen. Innan vi åkte hem till oss handlade vi lite att grilla. Senare på fredagskvällen kom pappa och hans fru. Huset har varit fullt av underbara människor ♥

På lördag var det dags för dop. Jag var lite nervös och stressad, men det gick bra. Stella var nöjd och glad i kyrkan, men hemma var hon jätte ledsen och hade ont i magen (Var så stressad vid lunchen att jag åt makaroner, köttbullar och KETCHUP! Tyckte maten smakade konstigt och märkte ketchupen. men då hade jag ätit massor redan...). Isabell tyckte det var jobbigt med orgelmusik och mycket människor, men det gick bra. Isabell är inte så mycket för nya saker...undra vem det är ifrån ;) 
Efter dopet i kyrkan kom vi hem till oss och fikade och grillade. Tårtan var tydligen jätte god, men det vet ju såklart inte jag något om...
Blev sent innan vi kom i säng och Isabell vaknade på natten, ledsen. Hon fick sova mellan oss vilket betyder att jag och Micke inte har sovit så mycket i natt...
Men men nu är huset tomt :( och tyst igen. Lite skönt, men hade gärna haft kvar alla mina kära här ♥

Här är bilder från helgen..

Gudföräldrarna Sussi och Sebastian, Stella och prästen Pekka.





När dopet var över meddelade Stella att hon inte vill vara med längre ;)



Stellas doptårta ♥





Underbaraste Isabell åt tårta






Stella tyckte om mjölkfria ersättningen



Jag och Ronja ♥



Stella myser med sin morfar innan dopet



Kom på att jag inte fotat doppresenterna. Ska visa er imorgon.
Nu måste jag gå och sova. Är så himla trött.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Va fin familj ni har!! Kramar Verra

2011-05-02 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0