Underbar lördag

Go kväll!!!

Denna dag började med solsken! HELT UNDERBART!

Micke fick sovmorgon så jag och barnen gick ner och gjorde frukost. Kl 9 kom Micke ner och åt frukost med oss.

Vid 11 träffade vi Frida och Basse vid Ikea. Micke och Basse tog bilen till olika bilaffärer medans vi flickor gick in på Ikea. Det var inte sådär JÄTTE mycket folk så det gick bra fast vi hade en vagn och en kundvagn. Isabell tycker så mycket om Frida så hon tyckte nog denna dag var lika kul som jag tyckte.
Tack Frida för sällskapet idag
När vi stog inne på varuhuset och väntade på hissarna kom där en mor med en son. Så kikade dom ner i min kundvagn och såg stella som log mot dom. Så frågade mamman: "Vart kan man köpa sånnadär söta flickor?" Så svarde jag: "Inte här. och tyvär är hon inte till salu. Men hade du frågat igår så kanske det hade gått!" ;)

Vi köpte bla. denna ram. Tänkte framkalla lite bilder på mina prinsessor och rama in.



Men vart ska den hänga? Ska det vara svartvita eller färgade bilder? osv osv :))

Sen köpte jag även en Trofast hylla, lite blommor, servetter till dopet mm.

Efter Ikea svängde vi in på Weda textil. Köpte tyg till nya köksgardiner.





Svärmor tyckte inte det är ok med julgardiner i mars..... Jag själv hade glömt bort dom.... !
(OBS! Bilden togs idag.......!)


Efter tyg affären åkte vi till svärmor där Isabell fick busa av sej lite.

Hon hade köpt lite kläder till Isabell.
Tusen tack!



Och efter det åkte vi hem och gjorde god middag.

Sedan igår ca kl 11 har jag inte ätit nån mjölk alls. Det är inte så lätt när man inte är van men det går :)
Stella har varit mycket gladare idag! Och utslagen är redan MYCKET bättre!!! Ska dock ändå ringa BVC på måndag morgon.





Sötaste underbaraste flicka!
Hon börjar se annorlunda ut. Hon ser inte sådär "pyttebäbis" ut längre.
Hon blir sötare och sötare varje dag ♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor T

Vad bra om det redan gett resultat att du äter mjölkfritt, förstår att det är svårt. De har ju som sagt sagt till mig att skillnaden ska märkas rätt snabbt och det verkar det ju göra för dig.. tänk om Stella kan få slippa magontet snart, vore ju underbart!



Som tur är brukar ju mjölkallergi i princip alltid växa bort så hon kommer säkert inte vara känslig mot det när hon är äldre om det nu är komjölksprotein hon är känslig mot!

2011-03-06 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0