Sopping ;)

Go kväll!

Vill börja med att säga att jag var ironisk i mitt förra inlägg ;) Jag älskar verkligen Peak performance..

Såhär har jag gått runt den senaste timmen. Och såhär går jag runt säkert 5 timmar per dygn. Då detta är ända ställningen damen trivs med.... suck ;) Vad gör man inte för sin lilla pruttmaskin!



Jag och svärmor var på stan en sväng idag. Vi brukar träffas och slå ihop våra rabattkuponger (Ni vet sånna man får från lindex, kapphal osv) och handla kläder åt barnen. Det var ett tag sedan så idag hittade vi massa fint :)

Här är lite bilder...



Till Stella blev det inte så mycket. Hon har ju sååå mycket kläder! Pyjamaserna med jordgubbar till höger är i storlek 74. Då Isabell var i storlek 74 på vintern så har vi bara långärmade pyjamaser och det kan ju vara varmt för Stella i sommar...









Om ni undrar så har Isabell redan testa den rosa tröjan med minnie (vita långa ärmar) och dom lila leggingsen som är lite skrynkliga...



Så fick hon en pippiväska och ett armband.

Flickorna fick även en varsin lurvig vän, men dom visar jag er imorgon. Har inte orkat fota ikväll.

Sov gott ♥



Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

ok ....haha jag tänkte för mig själv hur i hela friden kan hon tycka dessa jackor är fula, de är ju så snygga att man kan dö för.....den bärställningen känner jag igen ....kolik 4 månader Josef....hua vilken pärs det var + hjärtfel och doktorn sa att han fick INTE skrika för då blev hjärtat överansträngt....vad gör man.

2011-03-19 @ 08:22:10
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Ellinor T

Har ni testat windi? Har hört att det ska fungera bra.. jag fick aldrig tag i några i butik när Douglas var liten men nu såg jag dem i butik häromdagen..men de finns ju på nätet också förstås!



Jackorna var jättesnygga, framförallt den svarta!

2011-03-19 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0