Solen gör mej glad

Hejsan!

Idag har jag beställt vårskor till Stella. Jag tyckte hon också skulle få när både jag och Isabell har fått :)

Dessa blev det:



Tycker dom är super söta! Dom var slut på Babyshop.se (Mailade dom och dom får inte in nya för dom är slut hos leverantören) så tipsade Malin om Brandos.se. Där fanns dom i alla storlekar kvar. Vilken tur jag hade! Och fraktfritt!

Flickorna höll på att göra sin mamma galen så vi gick ut i solen. Efter 2 timmar ute hade Stella sovit sej glad och Isabell gjort av med all överskotts energi ;) I brevlådan låg massa kul. Bl.a. detta:



Var inne på Sia glass facebooksida och "Gilla" dom. Mailade in min adress och vips så fick jag gratis glasskupong :) Berteglass heter deras nya sortiment. Det finns bl.a. Äppelpaj, kladdkaka och knäckglass att välja på. HUR gott låter inte det????????

 


TACK Scania för att ni börjat betala ut föräldrapeng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0