Sorry om jag är tjatig...

men Stellas eksem är MYCKET bättre idag! Vilken skillnad med lite kortiosonsalva! Dock blev hon lite röd igen efter att jag ätit och ammat. Skumt...





Micke gjorde mat idag (Var länge sedan man satte sej vid ett färdigdukat bord och bara åt. Lyx ;). Hittade lite Oatly och Alprosoya produkter på hemköp. Så vi bestämde oss för att testa "matlagningsgrädden". Micke och Isabell åt köttfärssås med makaroner och jag åt köttfärssås med potatis. Det var riktigt gott! Hade det inte varit dyrare än vanlig matlagninggrädde så hade jag nog köpt den jämt! Nån från finland som läser min blogg som vet om det finns likande produkter där??? 



Han inte fota dom innan mästerkocken hade öppnat förpackningen ;)

Sugen på en ny tidnings premuneration.... Jag har ju sagt upp två tidningar som jag inte orkat/hunnit läsa. Skrev om det för ett tag sedan.. Men nu känner jag att är sugen på en premuneration igen. Var inne på tidningskungen.se och kollade. Himla bra sida med många olika tidningar. Dessutom till bra priser! Nu gäller det bara att välja VILKEN tidning jag ska börja läsa.


Kommentarer
Postat av: Kati

Fint att exemen börjar bli bättre.



Gräddena på bilden så finns i finland också fast vi har några till också. Int tycker jag att de är så farligt mycket dyrare än latkosfri matgrädde, typ omkring 2-3 €



Soya produkterna är dom bästa och godaste (pröva kakaon) :-)

2011-03-10 @ 21:24:56
Postat av: sandlådemamman

Jättefina tjejer du har! Tråkigt med lillans allergier, men som tur finns det massa produkter idag för såna som inte tål både det ena och det andra. Tänk bara hur lite som fanns bara för 5-10 år sen, förstår inte hur allergikerna klarade sig då.

2011-03-11 @ 16:24:44
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0