One piece

Godmorgon!

Blev inget bloggande igår. Vi hade fullt upp igår med kalas och middag osv osv.

Idag är det måndag och Micke har em (eftermiddag) vecka. Känns lite nervöst då dom oftast är jätte jobbiga, men våran lapplandsresa närmar sej så jag får tänka på den så kanske allt går bra ;)

Då och då brukar vår familj och sussis familj åka på resa. Förra hösten var vi i Oslo. Där såg jag för första gången en sånndär One piece dräckt. En heldräckt för vuxna alltså. (För er som inte vad vad jag skriver om behöver inte oroa er: ni har inte missat ångot!) 

Alltså... jag kan INTE förstå hur dessa har blivit så populära!!! Jag tycker vuxna med dessa dräckter ser ut som förstorade bäbisar! Det är bara nappen som fattas!!!
Jag skulle ALDRIG betala 1300kr för att se ut som en stor bäbis!!!


 One Piece: Lusekofte                     One Piece of Sweden: Three Crowns


Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Malin

visst stora bebisar MEN de verkar ursköna! vill jättegärna ha en sån:D

2011-03-14 @ 10:45:09
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Kati

kanske som polttare grej ;-D

2011-03-14 @ 11:34:16
Postat av: niina

ja men de vore perfket ,,ingen kommer nånsin se hur fet man är

2011-03-14 @ 12:59:35
Postat av: Ida

Skulle aldrig ens ta mig tiden till att byta om till en sån hemma. Å ha dragkedjan mot kroppen? Urk...nä, fula som stryk!!

2011-03-14 @ 13:15:17
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Amanda W

Åh äntligen någon som inte verkar tycke denna är fin!! Jag har också hela tiden tyckt att man ser ut som en förvuxen baby i den!! Skönt att fler verkar tycka samma :)

2011-03-14 @ 14:21:25
URL: http://vincentbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Håller med dig helt angående de där dresserna! Isch!

2011-03-14 @ 19:51:16
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

underbar!!! Skulle dock inte gå ut med den. men att ha hemma och gå och skräpa i!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0