Nutramigen



Igår var Micke på apoteket och köpte mjölkfri ersättning.
Varför? Jo för att Stella inte är nöjd efter att ha ätit från båda mina bröst. Vet inte vad som hänt, men jag har inte alls lika mycket mjölk som förr. Imorgon ska vi till läkaren så jag hoppas vi får lite svar på några frågor.
Då ska vi även väga Stella och kolla om hon gått upp något sedan sist. Vilket jag inte tror. Snarare tvärt om...

Burken kostade 217:- men vi kommer få det på recept så då blir det mycket billigare. Men GUD så äckligt det var!!! Vanlig ersättning är ju söt, men denna smakar....vet inte vad! Igår fixade jag lite ersättning för att se om Stella skulle dricka av den (Isabell vägrade ersättning och välling) och det tog nog inte ens 1 minut innan Isabell var och smakade och hon fick kvällningar! Hihihihih! Så hon lär inte sno flaskan från Stella i framtiden ;)

Påtal om Isabell så fick hon feber ikväll :( Inte mycket, men ändå. Hon var helt slö och tyst. Gav henne alvedon och la henne i hennes säng. Hon tog snutten mot kinden och blundade. Hon somnade direkt ♥

Sitter och kollar på "En unge i minuten" där fick just en mamma ett skrattanfall. Började fnissa här i soffan för mej själv då jag kom och tänka på min egna förlossning för 3 månader sedan. Jag skrattade mej igenom hela förlossningen i stort sett... hhahahahah! Gud så kul det var!


Kommentarer
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Loke

Sv: Vi gjorde pricktest och han reagerade starkt. Dom tog även blodprov som vi säkerligen får svar på i dagarna...



Ja, Nuttra (hade det till dom andra två) är superäckligt och luktar hemskt om dom kräks och fiser. Haha. Därför valde vi Althéra denna gången. Det är samma sak men har inte samma vidriga smak och lukt ;)

2011-03-16 @ 10:02:53
URL: http://www.hedbloms.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0