Mina flickor



Första gången Isabell äter yoghurt ur burk själv. Kräver koncentration ;)



Stella suger på handen som vanligt... Kanske blir en tumm-tjej :)



Annelie tipsade mej om muminboden.se ! Spännande!! En butik i min smak ;) Ska ta mej en närmare titt ikväll när barnen sover. Han dock se att på nya muminmuggen står det följaden:

"Beskrivning:

Vårens säsongsmugg 2011 Såpbubblor.

Denna produkt gäller förköp, beräknad leverans v. 17-18.
Om du beställer någonting mer kommer det i samma leverans om du inte gör två olika ordrar."

Och så hittade jag även denna text...

"Specialutgåva som tillverkas i begränsat antal inför våren 2011."

Jag trodde muggen med "Såsdjuret" var vårmuggen och "Såpbubblor" var sommarmuggen!? Sommarmuggarna brukar ju vara randiga. Är båda vårmuggar tycker Micke dom kan lugna ner sej med muggarna lite... Det kommer ju nya hela tiden. Vårat hus kommer vara fullt med muggarn snart! Dock inget mej emot ;)  
Ska nog ta och maila dom och fråga hur det ligger till.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt att se bilder på flickorna!!! Stella ser redan ut som en "stor" flicka ;D. Kramis!

2011-03-03 @ 14:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0