HAHAHA!

Bland alla ledsna miner och tårar lyckades Isabell få mej att skratta igen!

Hon försvann mot köket och så blev det tyst.... Ropade på henne flera gånger och tillsist kom hon invinglandes...



Stannade vid speglarna för att skratta åt sej själv för att sedan fortsätta färden...



Hon såg att jag tyckte det här var så kul så nu lär hon aldrig mer ha kläder på sej :P



Min älskade dotter ♥



Tårarna rann av skratt...

Dock kommer jag ändå inte rekommendera att göra barn tätt
efter denna vecka.....................................................
Somtur jobbar Micke förmiddag nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, nej det är en pärs emellanåt! jag har 17 månader mellan mina troll. Men roligt samtidigt.

slank in på din blogg bara sådär idag, va nog på familjeliv tror jag.

Ha en trevlig Söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0