Ny lista

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Hårfärg?
Brunt
Ögonfärg?
Gröna!
Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång
Syskon?
Ja, en storebror
Favoritmånad?
Juli. Värme och jordgubbar... 
Vem ringde du senast?
Micke igårkväll.
Vem ringde dig senast?
Sussi
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Hmm...måste kolla... "Hihihi, ingen man direkt saknar. Såg du sveriges mästerkock igår? Loggar in på msn när jag lagt Isabell för dagssömn."
Vad är dagens planer?
Gå ut med flickorna och göra lite middag och bara ta det lugnt. Ja så lugnt det går ;)
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Är det bråttom ringer jag, men annars är det nog sms..
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda!
När såg du senast din mamma?
När Stella var nyfödd
När vaknade du idag?
Kring 07
Vem fick dig att skratta senast?
Isabell
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja hahahaha!
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
Sover du med eller utan kläder?
Med!
Hur många landskap har du bott i?
3 va!?!?
Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, men rätt länge sedan...
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor ute, strumpor inne och barfota i sängen :)
Humör just nu:
Glad och mätt!  
Favoritgodis:
Fazers blå choklad ♥
Är det nåt du absolut inte äter:
Sill!!!
Vad sa du senast:
Det blir säkert bra.... (Lyssnar inte riktigt på vad Micke säger nu när jag håller på med listan;)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Vikingatiden?!
Sommarplaner:
Ska åka till Finland med flickorna nån vecka före Micke och sen när han kommer ska vi åka runt lite på olika ställen bla. muminvärlden :)) Kanske bli en sväng till öland också.
Fisk eller badkruka:
Fisk!
Hur många kuddar sover du med:
En.
Favoritväder:
Sol + 22..
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Kniv, tandborste, pincett.
Spelar du nåt instrument:
Nepp.
Morgon- eller nattmänniska:
Morgon
Sparare eller slösare:
Slösa, men ska bli spara så jag får mitt Macroobjektiv snart!!!
Bästa film:
Vi såg "Bröderna Karlsson" förra helgen så den är det för tillfället :) Vad jag och Micke skrattade!
Tror på liv på andra planeter:
Ja!
Tror du på mirakel:
Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Joo...det tror jag. Förutom när BÅDA mina barn skriker...
Är du kittlig:
Ja!
Snarkar du?
Ibland.
Stjärntecken?
Vågen
Rädd för insekter?
Nja...
Äckligaste insekten:
Geting
Största svaghet:
Säger inte ifrån fast jag skulle vilja...
Det här är jag bra på:
Hmm...städa....vara med barnen...planera saker :)
Bästa bok?
Kommer inte på nu...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga!
Vad vill du jobba som?
Fotograf!
Pizza eller hamburgare?
Pizza!
Skriver du dagbok?
Gjorde förut, nu funkar bloggen lite som dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Ja, tänker tatuera in flickornas födelsedatum med romerska soffror längst underarmen och sen vill jag göra nån gemensam liten tatuering med micke... Vet inte vart. 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Välstädat!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig!
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger
Är du rädd för blod?
Nej!
Saltar du på maten?
Ibland.
Gillar du att sjunga?
Nej, men Isabell gillar när jag gör det :)
Anser du att du är stark?
Nej hahahaha
Brukar du sola?
Det blir för varmt…
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan.
Använder du knark?
Nä!
Kaffe, te eller inget?
Ibland kaffe, ibland te, men oftast inget.
Har du en besatthet?
Muminmuggar!?!?


Kommentarer
Postat av: Malin

haha rolig läsning! ska nog också göra listan, vi är så lika i mycket!:)))

2011-03-17 @ 13:15:12
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0