Iittala i mitt hjärta

Hej!

Natten gick rätt bra. Hon skrek inte, men var inte helt nöjd heller. Så jag och Stella var vakna halva natten igen :)) Sålänge hon inte är ledsen så är det bra. Nyss spydde hon på mej. Isabell spydde aldrig sådär bara... Spelar tydligen ingen roll hur många barn man har. Man är lika orolig ändå :) 

På fredag morgon kommer mamma ♥ Och Jarmo såklart :) Det ska bli så kul! Dom är ända till måndag. Och på fredag kommer min gudmor på besök. Henne har jag inte träffat sedan skolavslutningen i 2:an!!! Ska bli så himla kul :) 

Vi letar fortfarande syskonvagn... Det är så svårt!! Vi hittade en bra på blocket. Phil and ted, Vibe. Begagnad, men det stog att den är i jätte bra skick och såg ny ut. Micke ringde och frågade lite om den och dom lovade att den var såååå bra och fin. Så Micke åkte dit. (En timmes bilresa dit! Och sen en timme hem!!!!) Och tror ni den var så bra som dom sa? Nej. Den var förstörd i tyget och fläckig och full med hundhår. Varför ljuger folk i sina annonser??? Tror dom att man inte ska se att vagnen är förstörd??? Så jäkla irriterande!!! Och Micke tyckte Phil and teds vagnarna var konstiga och inte alls bra. Så nu måste vi kolla på någon helt annan modell... Jag som trodde jag skulle fått en ny vagn redan igår :( Jag skulle vilja gå ut och gå med mina flickor.... Nu går jag och Micke med varsin vagn, men hur ska jag göra när han börjar jobba om 2 veckor?? Jag vill ju börja gå långpromeader snart! :(
Nån som kan rekommendera någon syskonvagn?

Kikade in på Iittalas hemsida och fann några godingar jag skulle vilja köpa ;)



Saltkvarn

(48,80 €)


Pepparkvarn

(48,80 €)


Kommentarer
Postat av: Malin

emmaljunga twin nitro då???

då får du ju en rejäl stadig vagn med svängbara framhjul... du kan inte gå i snödrivor men man kommer fram trots de små framhjulen :)

annars en easywalker duo eller en uj duo?

(de är ju dock enbart framåtvända)

kraam

2011-01-04 @ 23:38:10
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Ammi

Har ingen koll på vagnarna men kvarnarna har vi också, dom är härliga :)

2011-01-05 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0