Den som spar han har

Hejsan!

Igår var vi på Aqvariet på Djurgården. Där träffa vi Ann-mari, Johan, Kevin och Johans mamma.
Det var riktigt kul :) Så länge sedan man träffat dom. Längtan till Finland blir ännu starkare! Tror jag och flickorna ska åka till finland 1 vecka innan Micke nästa sommar. Så vi får njuta lääääänge :)
Isabell var helt fascinerad av fiskarna :)
Vi hade med kameran, men när vi kom dit såg vi att man inte får ta in vagnar...så där gick vi med händerna fulla :) Alltså tyvär inga bilder...

Tänkte vi skulle gått till kyrkis idag, men Isabell är fortfarande förkyld så vi går nästa vecka om alla är friska. Tror Isabell skulle tycka det var kul att träffa andra barn. Eller jag vet det. Och om jag ska begära vårdbidrag och ha hemma båda barnen måste vi hitta på saker så barnen träffar andra barn.
Jag tror kyrkan har program för barn på måndagar och fredagar. Och när Isabell fyllt 2 år får hon börjar på "Hoppis och skuttis" på Safiren (Simhallen) och det är på söndagar. Sen kommer vi ju vara ute mycket mera i vår och sommar så då träffar Isabell barn.  

Är det normalt att vara jätte svullen om fingrarna när man vaknar? Jag var ju svullen (typ överrallt) när jag var gravid, men ska man vara det nu också!?!?!

Såg en fin spargris jag skulle vilja köpa till Stella.

    

Vet dock inte vilken färg. Rosa eller grön tror jag...

Dessa hittar du på myfirstroom.se!


Kommentarer
Postat av: Ida

Svullnaden kanske har med sockervärdet att göra?



Ta upp det med läkaren! Puss på dig

2011-01-31 @ 16:09:40
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Annica Lundgren

Låter kul .... men du vårdbidrag ??? det får väl inte barn utan särskilda behov... har du kollat upp det...???

2011-01-31 @ 17:03:28
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Emma

va uselt att man inte får ta med vagnar in..



jag tror att svullnaden kan ha med ditt sockervärde att göra.. men tycker du ska ringa vårdguiden o fråga..

2011-01-31 @ 21:03:58
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0