Underbart...

Go kväll!

Nu har jag kommit hem från fotvården. Såååååå himla skönt!!! Nu är mina fötter lena och mjuka som Stellas ungefär ;) Lugn musik, fotmassage, att få ligga och blunda, diskutera med en annan vuxen än micke ;) LYX! Detta borde alla mammor få av sina mammor ;) Tusen tack ♥

Nu har jag bestämt mej för att jag ska unna mina fötter en timme i veckan. Måste sköta om mina små fossingar :) Jag beställde jätte bra fotvårdsprodukter därifrån. Hon skulle ringa när produkterna kommit.

Kommer inte ihåg vilket företag producterna kommer från, men skriver det såfort jag får veta. Trollmor från jämtland!?!?!



Innehåll: havssalt, olivolja, teetree, bergamott, rosmarin, citrongräs, enbär, och lavendel.

Denna fotsalt är suverän! Det är salt man sätter i varmt vatten som sen blir som en hudkräm på dina fötter! Sen är det bara att skrubba. Häftigt va!?!?



Och avsluta med en fotkräm. Hon sa att man kan ta vilken kräm som helst,
men denna dofta så gott att jag vill ha den.

Produkterna påminner lite om Weleda produkter om ni har testat dessa!?!?

Micke hade dock inte haft en lika trevlig kväll. Jag var borta 2h 50min. Stella hade skrikit 2h och 40 minuter! När stella var som mest hysterisk hade isabell gått fram till micke och klappat honom på håret. Undra hur uppgiven micke måste ha sett ut då! Sötaste Isabell ♥
Nu sover Stella så lugn och nöjd brevid mej här i soffan.

Nä nu ska jag gå och lägga mej. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0