Orolig

Hej!

Som jag tidigare skrivit så ska jag på Glukosbelastningstest. Imorgon. Måste vara fastande 12h innan. Jag är så orolig. Känns inte alls bra. För dom som inte vet så om man haft gravdiabetes så är risken att diabetesen stannar kvar efter förlossningen. Ja därav testet. Med Isabell hade jag 5,1 innan testet och 5,2 efter 2h. 

Vad gör jag om värdena är dåliga imorgon? Puh :( Jag vet att jag kommer börja gråta i sånnafall. Har en klump i magen...

Tar med mej Stella så jag inte behöver sitta där själv och ha tråkigt :)
Kan jag mysa med henne under dom 2 timmarna vi måste vara där ♥

Fick även en kallelse till Karolinska sjukhuset. Vi ska diskutera prevmedel, förlossning, mm. Hoppas bodtrycket gått ner!!! Annars får jag inga p-piller (Gränsen är 140/90 tror jag). Jag hoppas att alla ni kvinnor där ute är medvetna om att ammning INTE är något prevmedel!!! Sen ville hon diskutera framtida barn. Undra vad hon vill säga?!?! Har en svag aning... Jag verkar ju bli sjukare för varje gång jag är gravid...

Busfröet Isabell ♥



♥ Älskar dej så massor ♥

Ser ni vilket fint hår :) Såhär ruffsigt är det 1 minut efter att jag kammat det på morgon :))

Nu ska vi lägga oss så vi orkar upp imorgon. Ska åka själv med Stella till vårdcentralen på testet.

Håll tummarna att det går bra!!


Kommentarer
Postat av: Malin

men ppiller får du ju hur som helst ändå inte?!

minipiller är det man får äta när man ammar, och som man kan få om man haft så högt bt när man varit gravid, som du&jag....

(hormonspiral tror jag också du får om du vill, samt pstav .. dvs östrogenfria p-medel)...



Håller tummarna för att allt ska gå FINT till!!!!

kraaaaam

2011-01-27 @ 23:00:38
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

HOppas det kommer gå bra, ska hålla tummarna =) Va snäll Micke är med nya bröst o så;) Jag har oxå sagt det till Jens, han vill helst inte för han gillar dom som de är...NU JA! Men vi ska ju ha en till (snart hoppas jag) O då kanske de ser värre ut....o då ska jag ha nya sen ;) O det får jag om jag vill. Så det är ju det man vill höra =) Är jag glad så är ju Jens glad...haha



Söta de är tjejerna!!!

Kram

2011-01-27 @ 23:05:56
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0