Ordning och reda...

Som dom flesta kanske vet vill jag ha ordning och reda runt mej. Jag hatar toaskåp som är fulla med gamla burkar, dammiga hyllor, klädskåp med kläder som bara ligger och tar plats, smutsiga diskbänkar... mm.
Jag vill att varje sak (nästan iallafall!) har sin egna plats. Jag bryr mej inte om hur det ser ut hos andra, men hemma vill jag ha ordning. Dock inte så lätt med två barn att ta hand om, men smuts tål jag inte! Det är skillnad på stökigt och smutsigt! Och för er som inte tror det så ÄR det stökigt här också ibland ;)

Iallafall...
Har gått och stört mej på att Stellas och Isabells alla papper ligger bland våra papper. Man hittar ju aldrig det man behöver!!! Bankpapper, BVC-papper mm...
Så idag när Isabell och Stella somnat efter lunchen tog jag fram (Jag vet att jag borde sova!)alla våra mappar och pärmar och tömde på vår säng! Ja och så sorterade jag i små högar. Sen vakna Stella för mat och nu blev jag sittandes här. Så nu när Micke kommer hem har vi små högar av papper i hela våra sovrum. Inte direkt fredagsmys va ;)

Dessa hittade jag bland alla papper...

 

Ska genast maila Amelia och säga upp premunationen (stavas det så?)
Och sen ska jag upp och fortsätta mitt sorterande...

Trevlig fredag allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Marja

prenumeration , kram

2011-01-21 @ 17:30:06
Postat av: Marja

prenumeration , kram

2011-01-21 @ 17:30:30
Postat av: Anonym

prenumeration

2011-01-22 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0