Armbandet...

Hej!

Usch vilken huvudvärk jag hade igår. Ni vet sånndär så det värker i huvudet såfort man tar en steg. Ingen panodil hjälper och alla samtalsvolymer är för höga! Var helt ur skick så det blev inget bloggand och låg i säng innan 21!

Men idag är jag i form igen :)

Idag har Mamma och Jarmo kommit :) Himla kul. träffades ju sist i sommras! Och min Gudmor Sari var och hälsade på. Det var 17 år sedan jag träffade henne så vi hade lite att ta igen ;) Så vi åt gott och pratade och skrattade. Vi fick massa julklappar. Tack kära ni ♥

Isabell är eld och lågor när hon har mormor att leka med. Hon var inte alls blyg.

Påtal om Isabell... Vi satt i tvättstugan och Isabell fyllde maskinen (Hon älskar att tvätta). Jag började prata med Micke som satt i köket med Stella. Vi var väl i tvättstugan 20 minuter och Isabell började pyssla med sina egna grejer. Helt plötsligt kom hon fram till mej med en berlock från mitt armband!!! Gissa om jag blev chokad! jag frågade direkt vart hon hittat den och hon (duktiga tjejen) visade mej tvättmaskinen! Där i hittade jag resten av smycket i en liten springa mellan maskinen och luckan. Gissa om jag blev glad! Och jag och Micke har sökt igenom hela huset i 2 dagar!!!! Men nu har jag alltså fått tillbkas det!

Nu vill folket sova här...

Lovar att lägga upp bilder imorgon. Stella-bus fylde 3 veckor igår! Tiden går så himla fort.

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0