Stella 2 månader

Hejsan!

Idag fyller Stella 2 månader! Hela TVÅ månader. Gud så tiden gått fort!

Hon låg idag och kollade på sin mobil. Den var väldigt intressant!



På bara några dagar har hon börjat le mycket mera. När jag ler stort och skrattar så ler hon tillbaks.
Hjärtat smälter ♥



Sötnosen somnade efter en stund.



Idag slog ja slag i saken och hämtade tillbaks våra stola till köket.
(Skrev i ett tidigare inlägg hur jag rensat vårat hem på det mesta Isabell kan klättra på) 
Har knytit fast dom i varandra. Vi får se vad Isabell säger imorgon :D



När jag ikväll gav Isabell kvällsmål så hade jag Stella i famnen och drog med foten fram stolen. Ja, eller jag försökte några sekunder tills jag komihåg vad jag gjort :p Buahahahah!

Såg att Safirens simhall här i Vagnhärad har babysim. Stella är ju fortfarande för liten, men tror Isabell skulle ÄLSKA det! Hon gick ju två kurser när hon var bäbis, men tror nästan hon skulle gilla det mera nu faktiskt.
Det är 8 ggr, ala 30 min. 650kr. 
Lördagar klockan 9.30-10.  

Stella får börja simskolan lite senare.


Kommentarer
Postat av: Malin

aaaw lillsötan så go!!!

bilden där hon tittar rätt in kameran, va LIKA hon o storasyrran är där!:) häftigt att se!!!

de flesta vi känner har fått syskon som är väldigt lika varandra!!:))) (alla utom vi då.. våra är som dag&natt, roligt det med!=)

kraaam!

2011-02-16 @ 23:13:34
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: sofia

Grattis sötaste stella på 2 månaders dagen!

2011-02-17 @ 10:09:19
Postat av: marja

men betala ingenting de stänger sista maj och renoverar i 1 år ;(

2011-02-17 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0