Snö, snö, snö...

Hejsan alla glada :)

Idag trottsade jag och Isabell snöovädret och gick ut. Åhhh vad mysigt! Okej att det snöa så man inte såg fram ibland, men helt plötsligt sken solen! Gissa om det var jobbigt att dra pulkan i snön när snön kom till knäna... Micke fotade oss från övre våningen, vårat sovrum.



Vi var på äventyr på baksidan ;)

(Kul att gå runt med gravidjacka när man inte är gravid...!! Men min fina Peakjacka är fortfarande för liten tyvär. Så denna får gå ett tag till. Jackan jag har på bilden är från Polarn och pyret.)



Det var så mycket snö så vi fick fortsätta vårat äventyr på framsidan...

Nu sover barnen och Micke gick just till jobbet. När Isabell vaknar ska vi åka till Bvc. Stella ska på 2mån läkarkontroll. Få en spruta tror jag!? Nu vet vi ju hur Micke jobbar sina skift så nästa bvcbesök blir när han är hemma. Lättare att åka ensam med Stella än med båda barnen.


Kommentarer
Postat av: Malin

men Maria, sprutan är vid 3mån... ;) hihih

kraam!

2011-02-15 @ 14:09:53
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0