Öppna förskolan

Hej!

Nu sover Isabell och Stella ligger här brevid och slumrar till lite då och då.

Igår var vi första gången på öppna förskolan här i Vagnhärad. Både jag och Isabell tyckte det var kul. Isabell tyckte nog det var lite läskigt med stora killarna som busade, men dom kommer ju inte vara där alltid. Det är ju sportlov så därför var dom där. Vi träffade Sandar, Gabriel och Anton vid vårat garage och gick dit tillsammans. Jag såg hur Isabell gillade Gabbe. Han killade henne på kinden och hon log med hela ansiktet ♥

Vi sjöng, fikade, åt, drack kaffe.. hahaha Var inte direkt hungirg när jag kom hem :P

Isabell somnade först efter 14 (!) så micke väckte henne vid 16. Hon var jätte ledsen och grät och kräktes. Hon kräks när hon är trött. Oftast. Men efter ett tag så piggnade hon till och var glad igen.

Måste fundera ut nån lösning till det där. Det är inte kul om hon ska bara sådär ledsen varje måndag :(
Kanske skulle lägga henne i vagnen och försöka få henne att somna utanför vid 12 och sen låte henne leka till 15 efter att hon vaknat. Eller så går vi hem vid 13 så får hon sova då... Vi får se hur vi gör nästa gång.

Den 2 och 3 maj är det fotografering på öppna förskolan. Sånt hade dom inte i på öppna i södertälje. Ska självklart dit och fota mina små troll :)



Detta foto tog Tomas i lördags när dom var här på besök.
Isabell ville inte vara med längre. Fon hade spexat för kameran redan innan :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina familjen!!

2011-02-23 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0