Minnen...

Hej!

Rotade runt i en kartong med mina saker sedan jag var liten. Hittade bland annat denna lilla tröja ♥

 

Och sen hittade jag kortet mamma har fått på BB för 27 år sedan.



Ville bara visa er en fin bild jag hittade på mej själv



Bilden är tagen för 9 år sedan. Bäbisen är min kusin Anni.
Tänk att man på den tiden hade dåligt självförtroende fast man var så vacker!

En annan kusin till mej födde i förrgår tvillingtjejer. Sanni och Venla. 
Dom vägde tillsammans lika mycket som Stella gjorde ;)

Isabell springer runt som en galning fast hon har 39 graders feber... 
Hon sov 30 minuter efter lunch. Undra hur pigg hon är ikväll.

Detta foto tog jag för några dagar sedan...



Stella letar efter mat som vanligt ;) 


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh va fiiiina namn tvillingtjejerna fått!!:)))

O va söööta ungarna dina e!! Isabell e riktigt fotogenique!!!

Kraam

2011-02-04 @ 18:02:34
URL: http://Grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0