Jag vill ha nytt!!!

Hejsan.

Satt just och läste runt på olika bloggar där jag såg att en tjej hade super fina hissgardiner! Sånna vill jag ha i köket! Förtillfället hänger där julgardinerna *host*
Sen vill jag ha tavellister. Till vardagsrummet och sovrummet.

Igårkväll hade jag lite tråkigt så jag la på Isabells barnskiva med svängig finsk musik. Så började jag dansa som en tok. Så gav Isabell mej denna blick:



och sa med allvarlig ton: Lugn nu mamma!!!

Hehehe...

Nu sover båda tokungarna. När dom vaknar ska vi till Hemköp och posta ett brev och till simhallen och kolla öppettider, priser mm. Tänkte gå dit med Isabell på söndag. Tro hon skulle gilla det skarp hjärtat mitt ♥
Sen tar vi nog en promenad i solskenet.


Kommentarer
Postat av: caroline - mamma till nellie 1,5 år och gravid i vecka 39

hehe, tack :) kommer det som beräknat så kommer det att bli nästan exakt 1,5år för oss också!

2011-02-16 @ 13:30:20
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ok mamma...Du går för långt.

2011-02-16 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0