Dumma internet!!!

Hej!

Vårat internet krånglar... Vi ringde Tele2 och frågade varför det inte funkar och fick till svar att dom håller på att fixa nån mast här i trakten att det säkert är det som är felet. Men borde dom inte varna om det innan?!?!? Micke sa att vi måste ju betala räkningar och allt via nätet hur ska vi göra då? Då fick han som svar att det är vårat problem. Jo men tackar!!! SKIT TELE2!

(Min mamma säger att jag inte får skriva illa om nån här på bloggen, men nu gör jag det ändå!!!)

MEN som ni märker surfar jag ändå!!! Skumt va :) Mitt internet lyser inte grönt så det kan ju inte vara det... 

Skitsamma, nu har jag meddelat er så ni vet om ni inte hör av mej på ett par dagar/veckor.

Snart ska jag packa in mej och barnen i bilen (Om vi kommer fram till bilen i denna snökaos!) och hämta Micke på jobbet. Sen ska vi ner på stan och handla lite grejer till barnen.

Vid 15 tiden ska vi hämta svärmor från hennes jobb och åka hem till henne och äta. Isabell får leka av sej lite :) Stackars katter ;)

Nu måste jag sätta igång så jag hinner... Måste antagligen skotta fram garageporten mm... Kan ta en stund innan vi kommer iväg.

Ha en trevlig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0