Blir inte alltid som man tänkt...

Hej!

Idag efter lunchen satte jag på alla tre ytterkläder och tänkte glatt åt "Åååååh så skönt att gå ut på långpromenad!" JovissT!! När vi kom ut såg allt bra ut, men så när jag rullar ut vagnen från vår tomt så börjar isbanan! Jag vet att man inte får svärar, men FAN vad irriterad jag blev. Det tog ca 10 minuter att komma bort från våran gata!!! Jäkla is!!! Så jag gick till Trosa möbler och sen hem. Trist va ;) inne på Trosmöbler har dom såååå himla mycket fina grejer. Tyvär hade jag lämnat plånbok hemma. (Trodde ju jag skulle till Åda och tillbaks) Så jag handla inget. Kanske var bra föresten att jag inet hade plånbok med mej ;)

Stog säkert 10 minuter och sniffade på dessa ljus...



Måste nog tillbaks nån dag och köpa en eller två ;)

Med detta inlägg ville jag bara säga att eyeshopping kan ibland få en på mycket bättre humör :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0