Sommaren ut och hösten in

Hello!

Idag har jag och flickorna ägnat förmiddagen åt att sortera i våra garderober. Vi har plockat bort alla sommarklänningar och kjolar osv. Har skrivit upp vad barnen behöver mer av då vi ska gå på stan med svärmor imorgon och shoppa lite :) Koftor, strumpbyxor osv...

Tycker Stellas strumpor varit små på senaste så jag plockade fram Isabells gamla strumpor. En stor påse.
Där fanns det massa strumpor med gummibotten. Ni vet jarru-sukkia som det heter på finska. Min lilla bäbis börjar blir stor...
Idag förflyttade hon sej runt vardagsrumsbordet och till soffan. Gåendes, men hon håller i kanten :)



Och igår tog vi fram Isabells trehjuling. Hon satte sej upp och cyklade iväg! Gissa om jag och Micke vart paffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0