Hej alla där ute!

Nu är vi tillbaks hemma. Eller ja.. vi har varit ett par dagar redan...

Har varit en underbar semester ♥ Träffat så mycket nytt folk och gamla goda vänner såklart! Isabell har nog gillat denna sommar minst lika mycket som jag sociala lilla varelse som hon är :) Ja, vi har ju rest runt som siggenare, min familj och jag :)) And I love it!

Här är lite bilder från våran sommar...























Kameran har gått varm i sommar, men känner att jag skulle vara i behov av en mindre kamera oxå...

Inte lätt att släpa på barn, skötväska , kameraväska osv...
Har ju en Canon Ixus, men den känns jätte dålig när man är van vid systemkameran...
Jo visst, inget går upp mot en systemkamera men lite bättre än Ixuses finns nog skulle jag tro :)

Nu är det dax för lunch sen iväg på nya äventyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0