Amma hit och amma dit

Barn härmar vuxna...

Här på bilden ammar Isabell kossan...
Senare idag tog hon giraffen och sa:
"Giraffen mat, sova. Tröööött"
Så la hon sej på soffan, drog ner tröjan och ammade Hehehe!



Ska även visa er vad jag fyndade i går på stan.
Det är Södertäljedagarna i helgen så då har dom massa program på stan och rabatter i affärerna.
Svärmor hade hittat en kupong i LT på -25% på Svea (En underbar inredningsaffär) så då gick jag ju direkt och köpte denna kanna jag varit sugen på rätt länge.





En jätte fin kanna från Gerbera. I bakrunden kan ni se min pajform jag fick av svärmor i julklapp. Har önskat mej en ugnsform från Gerbera i födelsedagspresent, men ska inte hoppas på för mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0