Varit hos frissan

Hej!

Var hos frissan idag. Hade snyggaste frissan nånsin! Hon hade jätte fint hår, stora tuttar och fina kläder. Hahahah! Mamma jag är inte "sånn" så du behöver inte bli orolig ;) Men ser ni aldrig människor av samma kön och tänker att "Oj vad snygg hon var!!" ?? Så var det för mej idag! Det var länge sedan jag orkade fixa mej ens i närheten av så mycket som hon hade gjort till "en vanlig" arbetsdag....! Vill ni se snyggingen kan ni gå till Saxim i Södertälje. Hon heter Christina.

Vill gärna visa er min nya frisyr (två olika nyanser av slingor och -3 cm)
Tyvär fick jag inte nån såkallad fin bild på mej själv såhär får ni två fula bilder.



Sliten och osminkad...



Nu har flickorna varit så snälla i två dagar att jag börjar vilja ha en 3:a...

Dax att färga ögonbrynen.

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emma

SKIT SNYGGT!!

Lite nyfiken på hur de går för dig med din vikt minskning.. Du ser ut att ha gått ner massor!!

2011-04-27 @ 21:17:10
URL: http://spangsan.blogg.se/
Postat av: Malin

ååh va snyggt det blev! och va långt hår du fått?!:))

kraaam!

2011-04-27 @ 22:53:10
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0