Krämer hit och krämer dit :)

Gokväll!

Nu har vi ätit smågodis, god middag hos svärmor, shoppat och lite annat. En händelserik dag alltså.

Här är Isabells påskägg. Naturgodis, såpbubblor, en bil och en magnetkatt. Gissa om hon var överlycklig över såpbubblorna :)



Här är Mickes påskägg jag köpte till honom på Plantagen.



Vid 16 tiden lämna vi Isabell hos sin farmor. Jag, Micke och Stella åkte ner på stan.

Vi shoppade en del bla. två nattlinnen till Isabell.



Köpte en ros och fin kruka på Plantagen.





Här är Stella i sin fina klänning från Kappahl. Babymärket Newbie.





Jag åt sallad med tomat idag. klumpigt gjort :( Nu är Stella helt röd om kinderna. (Rödare än vad hon är på bilden) 
Som tur hämta vi ut en ny kräm från Apoteket idag. (Hade inte eksemen gått bort till måndagen med krämen vi fick förra veckan skulle vi hämta ut krämen.
Krämer hit och krämer dit blir helt snurrig med alla krämer hela tiden!!!)
Minns inte vad den heter, men hoppas den funkar och eksemen äntligen försvinner!!! Jag frågade läkaren varför eksemen inte gått bort fast jag inte ätit något rött, ägg, mjölk osv. Hon sa att det kan ta ett tag för huden att repa sej, men att 10 dagar med den nya krämen ska göra under.
Och så hade vi fått på recept två stora pumpflaskor med Miniderm. Går åt en del kräm med två flickor som är torra jämt.

 
Efter att ha köpt MÅNGA små tuber av krämen har vi nu fått krämen på recept. Tror den är på 500g!?!?
Kanske räcker en stund ;)

Nu ska jag lägga mej. Imorgon kommer Basse och Kent och hjälper Micke med altantaket! Äntligen får vi kanske ordning på oredan där ute!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0