Fixa och dona

Gokväll!

Jahapp...då var denna onsdag snart förbi. Imorgon är det torsdag och sen är det redan fredag! Gud så tiden går fort.

Imorse vakna vi 08.45. Låter ju trevligt, men inte när man skulle vara 09.30 på mammaträff en bit bort :P Efter en svettig snabb promenad med många omvägar (Tack gubbfan för att du sa fel väg!!!) träffade ja mammorna och gick en promenad. Efter det gick vi hem till Filippa.
Himla kul att träffa andra mammor och bäbisar :))

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag. Jag var ute med flickorna till kl. 17.
När vi flyttade hit så blev jag så glad när jag såg att det är en lekpark precis här brevid oss. Men idag såg jag hur mycket KATTSKIT det är i den sandlådan så jag blev äcklad!!! Jag ljuger inte när jag säger att det var MINST 10 kattskitshögar! Jag som annars heller inte är nån kattmänniska.................

 Efter att vi kom in åt vi middag. Gårdagens köttfärssås och spagetti. Isabell åt som en man ;)
Sen har jag och Isabell rensat i hallen. Alla vintermössor och handskar är nu bortplockade. 
Vinterskorna putsade och inpregrerade jag i söndags. Gud så duktig jag är ;)
Borde ta vinterjackorna till kemtvätten... Eller så kanske jag tar det i höst/början på vintern...

Såhär gulligt ligger Stella brevid mej nu ♥



Ps. Amanda: Soffkuddarna har jag köpt i Finlaysonbutiken i Kampen, Helsingfors. För x antal år sedan. D.s.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Attans också då går det inte att få tag på sånna då! NI har så fint hemma verkar det som tycker jag!! MÅste komma och hälsa på snart!

2011-04-14 @ 19:31:50
URL: http://vincentbloggen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0