Doptårtan

I fredags när jag och flickorna var på Ica maxi i Södertälje passade vi på att beställa doptårtan. Isabells doptårta var också beställd därifrån. 
Vi var jätte nöjda så det var självklart att vi skulle beställa därifrån denna gång också.
Denna gång tog vi dock vanlig prinsesstårta.

Såhär såg Isabells doptårta ut. 



Här är Isabell och Gudmor Niina och Gudfar Daniel.

 

 Isabell drog i alla snören hon fick tag i :))

Nu i veckan ska jag planera färdigt allt som har med dopet att göra.
Sen är det bara att börja handla och fixa :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Isabells tårta var verkligen jättefin!!! Får jag någon gång en dotter så.. :D Ska jag oxå ha en sådan där fiiin doptårta! hiuhi

2011-04-10 @ 13:43:43
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0