Blommor och syskonmys

Go kväll!

Idag har vi haft en trevlig dag! När Isabell vaknade från sin dagssömn packade jag ner barnen i vagnen och gick till noras trädgård. Där handla vi lite blommor och smått. Isabell tyckte det var jätte kul att gå runt där och kolla på alla fina blommor och träd. Prydnadsdjuren som sprutar vatten var nog ändå roligast :)

Köpte några penseer och en murgröna.



Murgrönan piffar upp den annars lite tråkiga krukan...
 


Hittade en prins!?!?



Påvägen hem tog Isabell min mobil och la mot örat och sa "Heiiiiiiiiiiiiii Pappa! Stella mamma. Hei hei!" och så la hon på. Hon ringde nog till pappa och berättade att hon var med mej och Stella hehehe!

Syskonmys på kvällskvisten ♥

Stella ligger och suger på tummen när Isabell kommer och tar sej en närmare titt ;)



Vad skulle jag göra utan er mina älskade små prinsessor ♥







Nu börjar Desperate huosewives!


Kommentarer
Postat av: Marja

ja murgröna e underskattat, det är jättefint så tack för tipset..

vill du följa med mig vid löning, jag skulle vilja titta också ;)))

2011-04-12 @ 21:17:50
Postat av: Maria

Hej!

Visst kan jag följa med! Kan gå där hur länge som helst :)

2011-04-12 @ 21:42:12
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sötnosar!

2011-04-13 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0