Bihåla....

Hello!

Började värka igår eftermiddag i min vänstra bihåla. Sedan dess har det blivit värre hela tiden :( Har värk hela tiden, men mest när jag snyter mej eller äter !?!?!
Sov somtur relativt bra i natt. Med tre kuddar och en arm under huvudet. Imorse kom Sunniva och Emil och hämta oss för att gå till öppnaförskolan. Det var kul, men orken var inte direkt på topp!
När vi kom hem gjorde jag lunch och sen la vi oss. Så sov vi från 12 till 15.15. Så himla skönt. Får se hur det blir med min nattsömn när jag sov så länge på dagen...
Blir det värre får jag åka till akuten. Trist när jag hade det i höstas. Minns inte exakt när, men jag var gravid med Stella.

Och det här vädret gör inte saken direkt bättre :P

Nu ska jag lägga mej i soffan brevid Stella ♥
(Isabell röjjer för fullt. Kan inte lyfta saker från golvet med mina bihåler så Micke får städa när han kommer hem :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0