Söndag kväll

Hej!

Då var den helgen över! Jösses vad snabbt det gick!!! Veckorna rullar på...

Idag blev det Kyckling med pasta.



Isabells gudfar var på middag idag. En trevlig prick! Isabell grät krokodiltårar när han gick hem :( 
Sötnosen min ♥  

Imorgon ska jag lämna prover hos min Bm. Jag mår inte alls bättre än i fredags så vi får se hur det hela utvecklas. Får ofta sammandragningar, men dom gör som tur inte ont.

I fredags var mina värden dåliga. +2 protein, +2 socker, +2 bakterier.
(Havandeskapsförgiftning?, Gravdiabetes?, Urinvägsinfektion?) 

Det är bara att inse att alla inte är gjorda för att vara gravida och föda barn. Efter denna gång kastar jag hanskarna i skåpet och  ger upp. This is my last time!

Då har jag ju redan världens finaste flickor ♥ Och världens finaste man ♥ Vad mer kan man önska?

Nu ska jag gå och pussa min man ♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fy vad jobbigt, tycker så synd om dig! Hoppas du slipper bli inlagd på sjukhus och att du kommer kunna gå tiden ut med din lilla bebis.!! håller alla tummar jag kan! kram

2010-09-26 @ 20:34:14
URL: http://fyffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0