Shopping :)

Hej!

Oj vilken dag det varit idag! Inte många sekunder lugn inte...!

Imorse fick vi sovmorgon till 07.30!!! Lyx :)
Sen åkte vi ner på stan för att köp presenter till Lia som fyllde år.
Sen hem och äta lunch.
Sen Kalas.
Sen hem och äta middag.
Sen bada och fixa hemma.
Och straxt "Ensam mamma söker"
Efter det valvaka!

Sa till chefen att jag tar sovmorgon på måndag för att jag ska kolla på valvakan, men jag tror han tror att jag skämtade. MEn det lär han märka imorgon att jag inte gjorde ;) Jag har ingen station på Line så det gör ingen om jag tar lite sovmorgon då och då :)

Har fyndat lite idag :)

Fyndade en flecee från Stadium för 99kr ( Norm. 249:-)



NU Stängde vallokalerna i hela sverige!!! Hoppas ni alla nu har röstat! SPÄNNANDE!!!!!!




Fyndade också en barnkammarbok för 125kr (Norm. 198:-)
Det är en fyll-i-bok till Isabell. Hon har en, men den är bara första året. Den här är till skolålder.

24/9 börjar bokrean på Åhlens och dit MÅSTE jag :D

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: niina

vart köpte du fyll i boken??

2010-09-19 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0