Home again...

Hej!

Förlåt att jag inte skrivit, men jag har varit helt slutkörd på kvällarna. Igår gick jag och la mej efter 20!

Resan gick bra. Eller ja, vi missa flyget dit, men annars gick det jätte bra :) Vi såg massa fina ställen och åt massa god mat :) Känns som om vi åt och gick hela helgen :D Hotellet var bra. Kanske för att vi inte sovit på hotell så mycket. Lekrummet var väl inte så jätte roligt för barn, men dom trivdes en stund iallfall.
Kaspian hade växt massor sedan i sommras!!! Sötnosen! Var så kul att träffa Sussi och Paul ♥ Det är alltid lika trevligt att träffa dom. Och alltid saknar man dom när man åker hem :(

Här är lite foton:



Varför finns det inte sånndär barnsitsar på vagnarna innan säkerhetskontrollen, men efter???



Lite vila på flygplatsen innan vi skulle på flyget.



Vårat hotell. Vårat rum är precis vid röda flaggan längst till vänster.



Vi hittade en stor lekpark. Både Isabell och Kaspian tyckte det var kul :)





Isabell och pappa diskuterar ♥



Undra vilka planer dom smider ;)



Charmotrollet



Vi var i en jätte fin park med massa olika fina statyer.

Denna text hittade jag på nätet:

"Vigelandsanlegget är ett område med skulpturer av Gustav Vigeland i Frognerparken i Oslo, Norge. Där finns mer än 200 skulpturer gjorda av granit, brons och smidesjärn. De allra flesta föreställer människor i olika åldrar och stadier av livet. Gustav Vigeland framställde själv alla skulpturer i full storlek i lera, men bronsgjutning och bildhuggning gjordes av andra personer efter hans förlagor."






Vi fnissa när vi såg denna staty för detta skulle ju kunna vara både Paul och Micke om ett år :)











Och det här kan vara Paul och Micke om 5 år ;)







Slottet.



Isabell äter gröna vindruvor ur sin gröna skål i sin gröna pyjamas :)



Varför 2 röda gubbar och en grön gubbe? Norsk humor kanske....





Gissa vad detta är ;)





Puss puss :)

Vi var idag på Polarn och pyret och köpte en overall till Isabell. Jag fick hem så bra rabattkuponger att jag var tvungen att köpa direkt :)



Fick en disktrasa på köpet! Hehehe!
Micke köpte en mössa från Lindex. Jätte mjuk i flecee.

Så ska vi köpa en vinterjacka från Lindex. Märket Fix. Men den köper jag inte ännu utan väntar på en rabattkupong ;) Brukar få på -30% och det är mycket pengar att spara.



Nu ska jag i duschen och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0