Go kväll!

Hej!

Vill börja med att säga att kardemummaskorpor är det godaste som finns. Lite smör på så går det lätt ner 10 stycken ;)



Som ni märkte kom "Vecka 23" lite sent, men i tisdags var jag ju inte i form... Men nu på tisdag är det alltså vecka 24 redan! Hjälp vad tiden går fort!!!

Hösten har kommit! Såååå mysigt!  Solen skiner, men det börjar vara kallt. Vi var på Torekällberget igår och kollade på getter och hästar och kaniner och kor. Isabell var mest faschinerad av tuppen som gal :)

Idag var vi ute i Vagnhärad igen ♥ Tog med oss svärmor denna gång. Vi tyckte hon kunde få se området iallfall. Massa barn ute i parken som lekte och allt var så fint :D Isabell gick direkt mot parken med alla barn ♥
Vad jag längtar tills vi flyttar. Nu är det inte lång tid kvar!

Imorgon ska jag jobba. Det ska bli kul! Har ju inte varit där på nästan en vecka! 
Ska nog göra mej i ordning och lägga mej.
Måste ju vara någolunda pigg imorgon.

Ska lägga upp lite bilder på det vi ska sälja imorgon.

Godnatt!
Här är min skatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0