Buzzzzz....

Japp! Idag kom ett nytt paket från Buzzador! Så himla kul :)





Ett större paket till Isabell och sen 6 kuvärt med 4 blöjor i att dela ut.

Denna gång ska jag buzza Pampers blöjor. Vi fick i förra veckan testprover från Pampers. Samma blöja jag nu ska buzza. Micke har älskat dom! Så micke blev glad för flera blöjor :) Till skillnad från Pampers byxbjölja som är rätt tjock fram är dessa jätte tunna, men håller precis lika bra som andra blöjor. Och dom håller hela natten. Det är ju inte en byxblöja, men det gör inte oss något.

Ska ta med ett litet paket till jobbet imorgon och ge till Marja. Sen ska jag dela ut resten av proverna till nära och kära.

Vill du också ha gratisprover då och då så gå in på www.buzzador.com !


Kommentarer
Postat av: Malin

väntar på att få hem mitt allra första paket från buzzador med! kom med i pampers kampanjen!

men vi brukar köra med libero numera, deras byxblöjor är outstanding! (de sitter myyycket bättre än pampers ruttna byxblöjor)..

fick hem 4 eller om det var 6st prover förra veckan som jag använde på Elvin, kändes knappt ens att han hade blöja på sig! helt galet :)

2010-09-16 @ 22:48:24
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Amanda W

Lite nyfiken på det där med Buzzador. Tycker du jag ska gå med?

Har du lust att ta en höstprommis någon dag? Vi behöver ju inte gå så långt, eller så kan jag komma och hälsa på med Elma hos er!? Vore trevligt att träffas. Hoppas allt är bra med dig och din familj! Kramar

2010-09-17 @ 10:25:12
URL: http://vincentbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: katja

jag har också ett sånt där paket som väntar på mig. Ska hämta ut idag :)

2010-09-17 @ 11:26:55
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Så lite så!!! =) Ja, kan tänka mig att hormonerna sätter sprätt ibland =) Hur går det med graviditeten?



Tack för tipset, ska kolla på en sån faktiskt. Älskar canon, saknar min men en ny gör ju inget;)

Kram

2010-09-17 @ 20:52:19
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus, Novalii & bebis i magen

Hej! Vad roligt med någon i ungefär samma situation! Grattis till bebis i magen och radhus och allt! :)



Ja fösterna ja, usch blir trött bara av att tänka på dom ;)

Jag slipade bara lite lätt med sandpapper överallt föst, sen tvättade jag av för att få bort dammet. Sen har jag grundat en gång med häftgrund och efter det målat med 3 lager snckerifärg för att få det helt täckt och jämnt... Känns som att jag inte gjort annat än målat fönster dagarna i ända och då har jag flera kvar och en hel trappa som ska genomgå samma procedur + några lager lack. puh

Men bra blir det när det är klart! :)



Så ja, svar på frågan är väl kort och gott, lite sandpapper, grundfärg och sen några lager med vanlig vattenbaserad snickerifärg! :)

2010-09-17 @ 21:18:11
URL: http://hedbloms.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0