Beautiful Blogger Award



Läste just på Jennys blogg att jag fått denna utmärkelse!
Tusen tack! Blev så himla glad :)
Gå gärna in på hennes blogg och läs om hennes liv med dottern Alde, mannen Jens,
alla fina tårtor hon bakar mm.
Ps. Det är Jenny som har designat min fina blogg! D.s.


Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina nomineringar går till:

Malin:

Mamma till två små charmtroll. Skriver om hennes vardag, viktnedgång, kläder mm

Heidi:

Mamma till söta Elias!

Sunniva:

Ännu en mamma ;) Skriver om sin son Emil och tar fina bilder.

Ellinor:

Elinnor skriver om sin vardag med sonen Douglas. 

Annica:

Annica skriver om sin viktnedgång, tar fina foton, goda recept!

Amanda:

Amanda har lilla dottern Elma och hundarna Vincent och Dolly.

Lisa:

Är äntligen gravid efter många års försök!!! Även hon beräknad i januari.
Tycker om att photoshopa.


7 intressanta saker om mig:

♥ Har alltid velat ha 2 barn, men vill nu har 3 barn! ♥

♥ Är jätte stressad över vad barnet i magen ska heta. Kan inte bestämma mej! ♥

♥ Har INGEN anning om vad jag vill göra efter mammaledigheten. Chassi lockar inte... ♥

♥ Detta är mina sista veckor i hyreslägenhet. För alltid hoppas jag!!! ♥ 

♥ Jag drömmer om en sommarstuga i Finland ♥

♥ Längtar tills jag efter förlossning kan börja träna och gå ner i vikt ♥

♥ Känner mej nervös inför valet på söndag!!! ♥ 

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Inte ska du vara stressad över namnvalet, välj ut några favoriter och bestäm er när ni får möta henne sen <3 :))

Klappa magen!Kraaam

2010-09-18 @ 08:30:56
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Annica Lundgren

Hej på dig !!!

Du har fått en blogg Award av mig.

http://pinkladyw595.blogspot.com

Postat av: Sunniva

Åh vad gullig du är :)

Ska lägga upp på bloggen när jag har ork, just nu är det lite tufft med orken...

Är det bra med dig och magen?

Kram kram

2010-09-20 @ 21:24:10
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0